Publicitatea pe Internet -diferita fata de alte forme de mass-media
Am publicat pe Blogul Legi-Internet punctul de vedere al APTI cu privire la aceasta lacuna in ceea ce priveste noul cod fiscal .
"
Codul fiscal , in forma lui actuala, instituie o discriminare intre radio,
TV si ziare, pe de o parte si Internet, pe de alta parte in ceea ce priveste taxa pe publicitate.
Astfel conform acestui act Radio-ul, TV si ziarele sunt exceptate de la
Taxa pentru serviciile de reclama si publicitate, in timp ce aceasta exista pentru publicitatea pe Internet.
Prin aceasta diferentiere se incalca principiul neutralitatii tehnologice si cel al unui tratament egal pentru toate mijloacele de informare in masa.
Publicitatea pe Internet are un caracter international, avind un domeniu de aplicare mult mai larg decit publicitatea ziarelor, radio-urilor sau a
televiziunilor. Ca atare o asemenea taxa va fi dificil de aplicat din punct de vedere practic pentru publicitatea pe Internet, atita vreme cit aceasta este o taxa locala stabilita de Consiliul Local. Dar cum notiunea de teritoriu nu exista pe Internet, se vor ridica numeroase probleme
referitoare la cine va trebui sa plateasca aceasta taxa si in ce conditii."
0 Comments:
Post a Comment
<< Home