Monday, August 29, 2005

Un an pe blogger dot com

Astazi se "implineste" anul de cind am postat pe acest blog primul mesaj (o "hotarire" oarecare, a unei oarecare curti; cut & paste) astfel ca imi "intrerup" oarecum tacerea ca sa "marchez" acest eveniment. Am inceput sa scriu undeva un "bilant", si citeva "impresii" si "constatari" in urma "anului" astuia de activitate, pe care sper sa le pot termina in urmatoarele saptamini(glumesc)si sa le postez aici. Una peste alta, activitatea asta blogosferica a mea(ma refer la scris numai,pentru ca citesc constant alte citeva bloguri) e mai putina poate decit as fi vrut la inceput, clar nu m-a dus la fructificarea intentiilor pe care le-am avut la inceput, si a avut numeroase suisuri si urcusuri.
Nu mai putin, e distractiv sa ai un blog; viteza de "reactie" pe care ti-o permite blogul e infinit superioara oricarui alt mediu (poate cu exceptia mailului). Dar cam atit deocamdata, viata lunga blogului si cititorilor sai!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home