Sunday, December 31, 2006

Inca doua recomandari la rubrica "carti"

Imi permit sa adaug la rubrica cartilor care merita o privire(in anul urmator) pe cea a lui John Nicholas Iannuzzi : Handbook of Trial Strategies (eu am inaintea mea editia din 2001, publicata de Prentice Hall)-[desi aceasta carte se adreseaza in primul rind celor care practica intr-o jurisdictie americana, sau au macar o familiaritate generala cu etapele procesului in common law, parerea mea este ca mai mult de 70% din ce spune Iannuzzi in carte este "basic", aplicabil oriunde...astfel ca un cititor roman nu ar avea probleme insurmontabile in a intelege si aplica tehnicile si conceptele descrise de Ianuzzi in cartea sa] si cu multa caldura pe cea a lui Alan Lakein: How to get control of your time and your life (la cit de putin costa aceasta carte, probabil ca este o "investitie" extrem de profitabila cumpararea ei si aplicarea sfaturilor pe care Lakein le da).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home