Monday, January 01, 2007

Romania, Europa

Putin mahmur dupa vinul de Murfatlar (dah, se pare ca e un vin de succes si pe alte meleaguri, un mexican mi l-a recomandat cu caldura!) cu care am serbat primele secunde ale lui 2007, am dat pe google de urmatorul articol al BBC (Oana Lungescu-Romanii optimisti in privinta intrarii in EU), ilustrat sugestiv cu o caruta care blocheaza drumul (ingust, ca toate drumurile construite de cei insarcinati cu conducere treburilor administrative ale Romaniei in ultimii 60 si de ani) unui tir (Mercedes), sugestiv poate pentru optimismul temperat de scepticism cu care am intimpinat noul an si alaturarea noastra la constructia politica europeana.

Dar cum de bataia capului cu tot felul de griji vom avea destul parte in anul acesta, si in anii urmatori, poate ca e mai bine doar sa ne bucuram in aceste clipe simbolice de ceea ce am reusit totusi sa realizam !

La Multi Ani, deci, si un an mai bun Romaniei si tuturor romanilor, oriunde s-ar afla ei!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home