Thursday, December 09, 2004

Tuculeanu reales....

Evenimentul Zilei publica sub titlul de mai sus vestea realegerii procurorului “Armaghedon”, Alexandru Tuculeanu-cel cu trimiterea in judecata post-mortem a disidentului Gheorghe Ursu, sau arestarea “golanilor” din Piata Universitatii, inter alia,pentru uituci- in Consiliul Superior al Magistraturii, cu voturile a mai putin de un sfert din procurorii Parchetului General.
Zice Evenimentul:

Alexandru Tuculeanu nu-si poate explica “priza” pe care a avut-o la colegii sai.“Probabil publicitatea care mi s-a facut in “Evenimentul zilei”, sau CV-ul meu.Sint singurul procuror reales a treia oara in CSM. Si in acest CSM, in care se
regasesc magistrati cu functii de conducere, eu nu am nici o functie. Faptele
mele au convins procurorii”, ne-a spus Alexandru Tuculeanu.

Ce poti sa mai spui, uitindu-te la numele majoritatii viitorilor colegi ai lui Tuculeanu din Consiliu, decit ce recunostea unul dintre realesi, el insusi mai prejos de orice contestare, cum ca: "Magistratii se tem pana si atunci cand voteaza in CSM". Sau, si mai bine, ce spunea Ran Hirschl, de altfel unul dintre bunii cercetatori comparatisti ai puterii judecatoresti(citat in New York Times Magazine de saptamina trecuta):

"[a]ceia care privesc catre puterea judecatoreasca pentru protectia drepturilor si alimentarea si incurajarea schimbarii sociale nu fac decit sa se prosteasca pe ei insisi".


0 Comments:

Post a Comment

<< Home